مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-06سياسي

ظرفیت بسیج برای محرومیت زدایی به کار گرفته شود


باید از ظرفیت بسیج در راستای محرومیت زدایی استفاده کنیم و بدون شک با بهره گیری کامل از این ظرفیت عظیم می توانیم بسیاری از مشکلات و محرومیت ها را از بین ببریم.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: باید از ظرفیت بسیج در راستای محرومیت زدایی استفاده کنیم و بدون شک با بهره گیری کامل از این ظرفیت عظیم می توانیم بسیاری از مشکلات و محرومیت ها را از بین ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فرهاد شیبک بعد از ظهر شنبه در جلسه ای که با حضور امام جمعه اشتهارد و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز برگزار شد، اظهار کرد: ما از هر طرحی که به رفع مشکلات و محرومیت های منطقه اشتهارد کمک کند، استقبال می کنیم و دست همیاری و همکاری همه عزیزان در سپاه استان و شهرستان را به گرمی می فشاریم.

وی بیان کرد: ظرفیت های بسیاری در اشتهارد وجود دارد که همکاری و همراهی همه نهادها با یکدیگر و به کارگیری این ظرفیت ها با توانی مضاعف، مسیر رشد و توسعه همه جانبه اشتهارد را هموارتر از قبل می کند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: منابع زیادی در این شهرستان وجود دارد که نه تنها باید به کار گرفته شود بلکه با برنامه ریزی های مدون میان مدت و بلندمدت از هدررفت این منابع جلوگیری کنیم و همه را در خدمت محرومیت زدایی و رشد یکپارچه شهری و روستایی به کار ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بسیج برای محرومیت زدایی به کار گرفته شود

ظرفیت بسیج برای محرومیت زدایی به کار گرفته شود