مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-06فرهنگي

گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می شود


مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: در حاشیه هفتمین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه بزرگداشت علی انصاریان بازیکن و هنرپیشه نامی کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه، محمد جواد کنجوری اظهار داشت: علی انصاریان، پس از چند سال فعالیت در سینما امسال فیلم رمانتیسم عماد و طوبا را در سی و نهمین دوره جشنواره فجر داشت.

وی افزود: انصاریان به همین مناسبت در گفت وگویی که پیش از بستری شدن در بیمارستان با روابط عمومی جشنواره فیلم انجام داده بود، از اشتیاقش برای حضور در سالن سینما و فیلم دیدن گفته بود.

  مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه افزود: علی انصاریان، به عنوان یک چهره محبوب ملی محبوب قلب های مردم ایران بود و دراماتیک ترین روزهای عمر خود را سپری می کرد.

وی ادامه داد: امیدوار و دعاگو بودیم که این ورزشکار عزیز و بازیگر خوش ذوق سینما با اولین حضورش درجشنواره فیلم فجر بتواند بدرخشد که البته درخشید و ستاره ماند و به نور پیوست.

کنجوری گفت: در روز سه شنبه 21 بهمن ماه جاری و در هفتمین روز برگزاری جشنواره یادبودی برای این هنرمند گرانقدر در سینما آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد و علاوه بر طلب مغرفت برای روح این مرحوم نمایش فیلم رمانتیسم عماد و طوبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می شود

گرامیداشت علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار می شود