مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-05سياسي

امام جمعه موقت یزد؛ ایستادگی در برابر استکبار تنها راه پیشرفت کشور است


امام جمعه موقت یزد با بیان این که تجربه نشان داده اعتماد به آمریکا اشتباه و غفلتی بزرگ است، گفت: ویژه برنامه های دهه فجر فرصت مناسبی برای روشنگری نسل جوان است و باید به آنها گفته شود که قدرت امروز ایران اسلامی نتیجه ولایت مداری و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، پیروی از ولایت فقیه را تنها راه حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نظامی برگرفته از ارزش های دینی و انسانی اسلام ناب محمدی است و همین امر تهدیدی جدی برای استکبار جهانی محسوب می شود.

وی با اشاره به توطئه های مختلف و متعدد دشمنان علیه انقلاب اسلامی، افزود: آمریکا همیشه به دنبال کمرنگ کردن ارزش های دینی در کشورهای مسلمان و پیشبرد منافع خود در ایران بوده و برای رسیدن به اهداف شوم از هیچ توطئه و دشمنی هم دست برنداشته است.

امام جمعه موقت یزد در ادامه خطاب به برخی از افراد که هنوز دل در گرو آمریکا بسته اند، گفت: تجربه نشان داده اعتماد به آمریکا در توسعه و پیشبرد اهداف ایران اسلامی اشتباه و غفلتی بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت یزد؛ ایستادگی در برابر استکبار تنها راه پیشرفت کشور است

امام جمعه موقت یزد؛ ایستادگی در برابر استکبار تنها راه پیشرفت کشور است