مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-05اقتصادي

99 درصد روستاهای استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در گلپایگان سالانه 170 میلیون متر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی مصرف می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در گلپایگان سالانه 170 میلیون متر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی مصرف می شود.

سید مصطفی علوی، امروز (جمعه_ 17بهمن) در آیین افتتاح و بهره برداری از ساختمان اداره گاز شهر گوگد گلپایگان، اظهار کرد: تمام شهرهای استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند و تمام آنها به شبکه سراسری متصل هستند به جز منطقه شرق استان که شبکه آن از طریق گاز سی ان جی تامین می شود.

وی ادامه داد: بیش از 99 درصد روستاهای استان اصفهان نیز از نعمت گاز بهره مند هستند و بیش از 16 هزار واحد صنعتی در استان سالانه بالغ بر 7 میلیارد مترمکعب گاز مصرف می کنند، همچنین نیروگاه ها نیز سالانه به همین اندازه مصرف گاز دارند و در مجموع سالانه در سطح استان 21 میلیارد متر مکعب گاز مصرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در مصرف گاز باید صرفه جویی کنیم و تصور نکنیم به دریایی از گاز متصل هستیم، گفت: تمام روستاهای شهرستان گلپایگان و خوانسار از نعمت گاز بهره مند هستند.

در هر مکانی که گلخانه احداث می کنیم انتظار نداشته باشیم بتوانیم زیرساخت ها را مهیا کنیم و خط لوله برای آن اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد روستاهای استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند

99 درصد روستاهای استان اصفهان از نعمت گاز بهره مند هستند