مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-05سياسي

شجاعی: مجلس برای رییس جمهور آینده لباسی می دوزد که فقط به تن فرد خاصی می نشیند


مجلس برای رییس جمهور آینده لباسی طراحی می کند که فقط به تن فرد خاصی اندازه شود و این یعنی زیر پا گذاشتن حاکمیت مردم برای تعیین امور و سرنوشت خویش.

- دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: مجلس برای رییس جمهور آینده لباسی طراحی می کند که فقط به تن فرد خاصی اندازه شود و این یعنی زیر پا گذاشتن حاکمیت مردم برای تعیین امور و سرنوشت خویش.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شجاعی در دومین کنگره مجمع زنان اصلاح طلب، اظهار کرد: در حوزه بین الملل، آرایش نظام سیاسی جهان در حال تغییر است.

اگر در قرن گذشته، بازیگران اصلی در عرصه جهانی، قدرت های دارای تسلیحات نظامی، رهبران اقتدارگرا و نهادهای بین المللی و منابع طبیعی و اقتصاد سرمایه داری بود، پیش بینی می شود که در قرن آتی نهادهای مدنی، دانایی و توانایی و قدرت دستیابی به تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی و فناوری های نوین از عوامل قدرت در عرصه جهانی باشد.

وی افزود: در آینده بخش بزرگی از گردش مالی جهان در جهان دیجیتال است.

از سوی دیگر کرونا باعث واگرایی بیش از همگرایی شده است؛ برآمدن قدرت های بزرگ چالشگر چون چین و روسیه نظام بین الملل را دچار تحولی جدید کرده است.

وی گفت: متأسفانه در حوزه سیاسی با کاهش بعد جمهوریت نظام و تهدیدهای بین المللی و تضعیف حقوق شهروندی و کاهش نقش مردم مواجه هستیم و در آستانه انتخابات ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: مجلس برای رییس جمهور آینده لباسی می دوزد که فقط به تن فرد خاصی می نشیند

شجاعی: مجلس برای رییس جمهور آینده لباسی می دوزد که فقط به تن فرد خاصی می نشیند