مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-05سياسي

صدراعظم نوری: پرچم فعالیت سیاسی زنان اصلاح طلب را بالا نگاه داشتیم


در کنگره امروز سازوکار انتخاب شورای مرکزی جدید را خواهیم داشت که از 19 نفر کاندیدا رأی گیری و 11 نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی البدل انتخاب می شوند.

- دبیر مجمع زنان اصلاح طلب گفت: در کنگره امروز سازوکار انتخاب شورای مرکزی جدید را خواهیم داشت که از 19 نفر کاندیدا رأی گیری و 11 نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی البدل انتخاب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در دومین کنگره مجمع زنان اصلاح طلب که صبح امروز به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ما اولین کنگره را در سال 96 برگزار کردیم و طی سال های 96 تا 99 فعالیت های بسیاری داشتیم و از آنجایی که ما باید دستورالعمل های وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 احزاب را اجرا کنیم، از اوایل امسال در جلسات شورای مرکزی گفت وگوهایی را در خصوص برگزاری دومین کنگره داشتیم و توسط شورای مرکزی کمیته ای به عنوان کمیته برگزارکننده کنگره انتخاب شد که باید همه جوانب و مسائل را مورد بررسی قرار می داد.

وی افزود: کمیته درخصوص فعالیت استان ها برنامه ریزی کرد و با استان ها ارتباط برقرار و از آنها درخواست شد که حضور فعال داشته باشند و نمایندگان خود را برای حضور در کنگره معرفی کنند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه ما تاکنون جلسات متعددی برگزار کردیم، گفت: طبق اساسنامه و ضوابط وزارت کشور، امروز سازوکار انتخاب شورای مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدراعظم نوری: پرچم فعالیت سیاسی زنان اصلاح طلب را بالا نگاه داشتیم

صدراعظم نوری: پرچم فعالیت سیاسی زنان اصلاح طلب را بالا نگاه داشتیم