مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-05بين الملل

انتقاد اتحادیه اروپا از اقدامات رژیم صهیونیستی


در پی اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب یک روستا در کرانه باختری، اتحادیه اروپا از فعالیت های مقامات این رژیم در تخریب اراضی متعلق به فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.

- در پی اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب یک روستا در کرانه باختری، اتحادیه اروپا از فعالیت های مقامات این رژیم در تخریب اراضی متعلق به فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، نماینده این اتحادیه در فلسطین در جریان بازدید از حمصه البقاع گفت، این تخریب گسترده نمونه ای دیگر از رویکرد تاسف بار مصادره و تخریب است.

در این بازدید محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین هم حضور داشت.

سازمان غیردولتی بتسلیم اعلام کرد، روز چهارشنبه هفت چادر در روستای بایده نشین در کرانه باختری که در آن 66 تن زندگی می کردند، تخریب شد.

تخریب روستای بادیه نشین خربه حمصه در کرانه باختری انتقادات گسترده بین المللی را به دنبال داشت و بتسلیم اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد اراضی ساکنان را مصادره کند.

دفتر اصلی روابط رژیم صهیونیستی با فلسطینیان اعلام کرد، تنها هماهنگی که رژیم صهیونیستی در این خصوص با فلسطین انجام داده این است که اعلام کرده این منازل غیرقانونی ساخت شده اند و در منطقه نظامی واقع شده اند و در این منطقه تمرین های تیراندازی انجام شده و ساکنان که محل زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اتحادیه اروپا از اقدامات رژیم صهیونیستی

انتقاد اتحادیه اروپا از اقدامات رژیم صهیونیستی