مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 20:402021-02-04اقتصادي

سیاست زدگی آفت بزرگ اقتصاد کشور/ ایلام آینده ای روشن دارد


وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه سیاست زدگی آفت بزرگ اقتصاد کشور است، گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور توجه به ظرفیت های داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: بزرگترین آفت در اقتصاد کشور، سیاست زدگی است، متاسفانه این معضل باعث مشکلات زیادی در اقتصاد کشور ما شده است.

وی با اشاره محورهای مهم اقتصاد مقاومتی، افزود: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور توجه به ظرفیت های داخلی است.

قاسمی تصریح کرد: به عنوان مثال در قضیه برجام کشورهای غربی و آمریکا به تعهدات خود عمل نکردند و حتی در زمان اجرای برجام، 41 مورد تحریم علیه کشور نیز اعمال شد.

وی با اشاره به اینکه تنها راه عبور و رسیدن به قله پیشرفت این است که در مقابل تحریم ها بایستیم، ادامه داد: گرچه تحریم ظلمی بزرگ از جانب آمریکایی ها بر مردم ایران است، اما ما راه نفوذ و مقابله با تحریم را یافته ایم، به قول رهبر انقلاب اگر تحریم ها رفع شود خوب است اما آمریکا ثابت کرده که هیچگاه به قول هایش پایبند نیست.

قاسمی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از نفت و گاز کشور در ایلام تولید می شود، گفت: ایلام می تواند در آینده به یکی از قطب های نفتی کشور تبدیل شود و در حوزه های فراورش و صنایع پایین دستی پتروشیمی موفق عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست زدگی آفت بزرگ اقتصاد کشور/ ایلام آینده ای روشن دارد

سیاست زدگی آفت بزرگ اقتصاد کشور/ ایلام آینده ای روشن دارد