مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:252021-02-04سياسي

میهمانی لاله ها در بهشتیه تهران/ مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد


آیین میهمانی لاله ها و گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای کلیمیان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور در آرامستان کلیمیان تهران (بهشتیه) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، امروز در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که مصادف با اولین پنجشنبه این دهه بود و با عنوان انقلاب اسلامی، مجاهدت انقلابی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی مزین شده است، خانواده های معظم شهدا، مردم و مسؤولان همزمان در 19هزار گلزار مطهر شهدای سراسر کشور آیین مهمانی لاله ها را برگزار و یاد شهدا را با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه گرامی داشتند.

پانزدهمین آیین گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای کلیمی به عنوان نماد گلزار شهدای پیروان ادیان توحیدی کشور نیز عصر امروز با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، نمایندگان ادیان آشوری، ارمنی، زرتشتی و کلیمی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری در آرامستان کلیمیان تهران (بهشتیه)  برگزار شد.

   شهدای ادیان توحیدی نقش مهمی در اقتدار جمهوری اسلامی دارند سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار کرد: شهدای ادیان توحیدی نقش مهمی در انقلاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی لاله ها در بهشتیه تهران/ مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد

میهمانی لاله ها در بهشتیه تهران/ مزار شهدای ادیان توحیدی گلباران شد