مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-04اقتصادي

چنگوله کلید اشتغال استان ایلام


وزیر سابق نفت با بیان اینکه ایلام می تواند در آینده به یکی از قطب های نفتی کشور تبدیل شود گفت: چنگوله که یک میدان بزرگ نفتی است، نقش بسیار مهمی در این استان به منظور اشتغال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، رستم قاسمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام با بیان اینکه بخش قابل توجهی از نفت و گاز کشور در ایلام تولید می شود، گفت: ایلام می تواند در آینده به یکی از قطب های نفتی کشور تبدیل شود و در حوزه های فراورش و صنایع پایین دستی پتروشیمی موفق عمل کند.

وی افزود: این استان آینده ای روشن را در پیش رو دارد؛ همچنین وجود مرز بین ایلام و عراق در توسعه استان و حتی صادرات کشور موثر خواهد بود.

وزیر سابق نفت گفت: چنگوله که یک میدان بزرگ نفتی است، نقش بسیار مهمی در این استان به منظور اشتغال خواهد داشت و امید است با توسعه میادین نفتی بخشی از صنایع نفتی کشور در ایلام مستقر شود.

قاسمی تصریح کرد: پس از انقلاب، دستاوردهای بزرگی به خصوص در ایلام انجام گرفت؛ استان ایلام در دفاع از این کشور به خوبی نقش خود را ایفا کرد به طوری که بخش عظیمی از فداکاری های جنگ توسط مردم ایلام رقم خورد.

  وی با اشاره به اینکه تنها راه عبور و رسیدن به قله پیشرفت این است که در مقابل تحریم ها بایستیم، ادامه داد: گرچه تحریم ظلمی بزرگ از جانب آمریکایی ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چنگوله کلید اشتغال استان ایلام

چنگوله کلید اشتغال استان ایلام