مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 17:102021-02-04اقتصادي

عملیات زیرسازی پروژه راه آهن استان سال آینده به پایان می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال آینده عملیات زیرسازی پروژه راه آهن استان به پایان می رسد، گفت: این طرح به دلیل مشکلات مالی به کندی پیش می رفت اما در دو سال اخیر با پیگیری های موثر مسؤولان 400 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حسینعلی مقصودی شامگاه پنجشنبه در برنامه چشم انداز شبکه جهان بین چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال آینده عملیات زیرسازی پروژه راه آهن استان به پایان می رسد، گفت: این طرح از سال 91 آغاز شده است و به دلیل مشکلات مالی به کندی پیش می رفت اما در دو سال اخیر به دلیل پیگیری های مؤثر مسؤولان 400 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتمام پروژه مسکن مهر در استان، ادامه داد: 22 هزار واحد مسکن مهر در استان طراحی شد که 13 هزار و 441 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و هشت هزار و 606 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر ساخته شد و از مجموع این تعداد 12 هزار و 100 واحد تا انتهای دولت دهم به بهره برداری رسید.

وی افزود: 9 هزار و 900 واحد در دولت یازدهم و دوازدهم به بهره برداری رسید و جشن اختتام مسکن مهر در سال 97 در استان گرفته شد اما تحویل دو پروژه 20 واحدی در شهرکرد و 30 واحدی در فارسان به دلیل برخی مشکلات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات زیرسازی پروژه راه آهن استان سال آینده به پایان می رسد

عملیات زیرسازی پروژه راه آهن استان سال آینده به پایان می رسد