مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 16:502021-02-04سياسي

سید حسن خمینی: نگاه غرب به زن در 150 سال اخیر ظالمانه بوده است


تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه در تاریخ صد و پنجاه ساله اخیر دنیا نگاه به زن، نگاهی ظالمانه بوده است، گفت: حضرت امام راحل مسیری فراهم کردند که زن مسلمان مجبور نباشد بین دوگانه سنت و مدرنیته یکی را انتخاب کند و این موضوع دستاورد بزرگ انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی دختران امروز در حرم مطهر امام راحل، اظهار کرد: آموزش وپرورش با وجود زیر ساخت های آموزش مجازی، در اقصی نقاط کشور و حتی روستاها، دریافت آموزش غیر حضوری را میسر کرده که دانش آموزان در شرایط فعلی جامعه که امکان آموزش حضوری وجود ندارد، از تحصیل جا نمانند.

وی گفت: ابتکار طراحی نرم افزار شاد، برای زیر ساخت آموزش غیر حضوری یک افتخار و موفقیت ارزشمند است که اگر این زیرساخت های بنیادی که به مرور زمان شکل گرفته است موجود نبود، امروز با معضلی در آموزش عمومی مواجه بودیم.

تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن، افزود: توجه به حوزه زنان و خانواده در جامعه فعلی بحثی جهانی و بسیار جدی است و نیاز جامعه امروز ما در حوزه زنان و در تمامی حوزه ها، نگاهی عدالت خواهانه و دین دارانه است که از زبان دین به دنبال حقوق طبقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن خمینی: نگاه غرب به زن در 150 سال اخیر ظالمانه بوده است

سید حسن خمینی: نگاه غرب به زن در 150 سال اخیر ظالمانه بوده است