مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-04اقتصادي

سطح درآمد گرافیست در ایران و جهان


رشته گرافیک یک رشته هنری پردرآمد است که طرفداران زیادی دارد، مخصوصاً در کشور خودمان گرافیست های فریلنسری کار می کنند که با توجه به علاقه زیادشان به طراحی گرافیک، - درآمدهای بالایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام رهرو، کسب درآمد از رشته گرافیک و طراحی گرافیک بسیار هیجان انگیز است، چرا که با مقدار کمی مهارت و اندکی خلاقیت می توان درآمدزایی کرد.

میزان درآمد متخصصین طراحی گرافیک با توجه به کارمندی یا مستقل بودن شغلشان و نیز انواع پروژه ها متغیر می باشد.

یک گرافیست بسته به توانایی، دانش فنی و میزان تخصص خود می تواند از کارفرما هزینه کار خود را دریافت کند و کارفرما هم با توجه به میزان تخصص و کار حرفه ای طراح، حقوق او را متقبل شود.

البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشد که با این که امروزه بسیاری از کارها بصورت اتوماسیون و خودکار انجام می شود هیچ وقت از اهمیت یک طرح گرافیکی خوب و طراح گرافیست کاسته نمی شود چرا که کامپیوتر نمی تواند خلاقیت داشته باشد.

سوال مهمی که کسانی که در رشته های گرافیک مثلا در دوره کورل شرکت کرده اند دارند، این است که بعد از اتمام آموزش چه کار باید کنند؟ اگر بخواهیم بگوییم کدام مشاغل به طراح گرافیک نیاز دارند باید تقریباً تمامی بازار را نام ببریم چرا که دایره ی علوم طراحی گرافیکی بسیار گسترده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح درآمد گرافیست در ایران و جهان

سطح درآمد گرافیست در ایران و جهان