مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-04سياسي

لزوم کنار گذاشتن اختلافات در کشور/ نیازمند تدریس مکتب شهید سلیمانی هستیم


وزیر سابق نفت با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات در کشور، گفت: ما امروز نیازمند تدریس مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رستم قاسمی در جمع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ایلام اظهار کرد: به گفته حضرت امام (ره) ما می توانیم و اکنون به کمک نیروهای انقلاب توانستیم خط شکن ناباوری در کشور باشیم.

وی افزود: در حوزه های مختلفی همچون سد سازی، نفت، بنادر بزرگ، آزادراه ها و… توانستیم خط شکنی کنیم و پس از آن کسی نتوانست بگوید ما در این حوزه ها ناتوانیم.

معاون اقتصادی سپاه قدس و وزیر سابق نفت با بیان اینکه اصلی ترین ریل اقتصادی ایران ریل نفتی است، گفت: وزارت نفت در آن زمان بسیار وابستگی به شرکت های خارجی داشت، بسیاری از سرویس های حفاری در اختیار خارجی ها بود و بخش بسیاری از بنزین نیز وارد می شد اما با تمامی این وابستگی ها به یکباره قطع شد.

وی ادامه داد: دشمن کارهای زیادی از جمله تحریم و جنگ اقتصادی را آغاز کرد و به قول خودشان منتظر فلج شدن انقلاب بودند.

سردار قاسمی گفت: طبق اسناد موجود، بالاترین توسعه در صنعت نفت کشور، در دوره تحریم های سازمان ملل، اروپا و آمریکا در سال های 90 و 91 است، در آن مقطع 17 فاز پارس جنوبی افتتاح و همزمان توسعه پالایشگاه های کل کشور آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کنار گذاشتن اختلافات در کشور/ نیازمند تدریس مکتب شهید سلیمانی هستیم

لزوم کنار گذاشتن اختلافات در کشور/ نیازمند تدریس مکتب شهید سلیمانی هستیم