مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-04سياسي

بانوان جبهه فرهنگی انقلاب در مورد فرزندآوری فرهنگ سازی کنند


امام جمعه یزد بر لزوم فرهنگ سازی در مورد فرزندآوری و ازدیاد جمعیت توسط بانوان جبهه فرهنگی انقلاب تاکید کرد.

- آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم معارفه معاون بانوان جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد اظهار داشت: جبهه فرهنگی انقلاب یک عنوان و تشکل بزرگ است و چنین تشکلی باید حرکت بزرگ فرهنگی و الهی بر اساس آنچه که فطرت انسان است، را دنبال کند.

وی با اشاره به سیر زندگی انسان در مسیر رسیدن به کمال الهی بیان کرد: هدف زندگی انسان باید مشخص باشد تا سبک زندگی نیز مشخص شود و وظیفه داریم به فرموده قرآن، هم خود و هم خانواده و نزدیکان را در مسیر رشد قرار داده و از آتش دوزخ دور کنیم.

ناصری تاکید کرد: انقلاب اسلامی نیز با هدف نجات مردم از طاغوت و خلاصی از ظلم و ستم شکل گرفت و اصل و اساس انقلاب بر این پایه استوار است.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه جبهه فرهنگی باید فرهنگ الهی و خدایی را نهادینه کند، افزود: همه چیز در جامعه به یک فرهنگ و یک اسلوب نیاز دارد و زمانی یک موضوع به فرهنگ تبدیل می شود که به باور واقعی و قلبی در مورد آن برسیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه فرهنگی باید بتواند در مسیر حرکت خود به درون انسان ها نفوذ کند، عنوان کرد: در این مسیر باید دل ها و ذهن ها را با خدا آشنا کنیم و آنها را در حرکت های مختلف بپرورانیم و تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان جبهه فرهنگی انقلاب در مورد فرزندآوری فرهنگ سازی کنند

بانوان جبهه فرهنگی انقلاب در مورد فرزندآوری فرهنگ سازی کنند