مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-04فرهنگي

برگزاری جشنواره مد و لباس فجر با موضوع بهشت کاشان


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: دهمین جشنواره مد و لباس فجر با موضوع بهشت کاشان در بهمن ماه برگزار می شود .

- برگزاری جشنواره مد و لباس فجر با موضوع "بهشت کاشان" ایسنا/مرکزی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: دهمین جشنواره مد و لباس فجر با موضوع "بهشت کاشان" در بهمن ماه برگزار می شود .

سیده راضیه شفاپور عصر روز گذشته، چهارشنبه 15 بهمن در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مد و لباس استان مرکزی اظهار کرد: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در سال 85 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و تشکیل آن بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد گذاشته شد.

لباس فرهنگی است که ممی تواند تمام افکار و آرمان ها را نشان دهد و خاستگاه مد و لباس یک خاستگاه ویژه و ارزآور برای هر جامعه محسوب می شود.

وی افزود: جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، رویدادی بزرگ در این حوزه است که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف برگزار می شود که کاشان موضوع نخستین حضور مد و لباس در این جشنواره است چراکه تداعی کننده فرهنگ غنی تاریخ اسلام و ایران در ذهن طراحان است و امیدواریم فعالان این حوزه در جشنواره فجر حضوری جدی داشته باشند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه برای نخستین بار آیین نامه جشنواره مد و لباس کشور به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مد و لباس فجر با موضوع بهشت کاشان

برگزاری جشنواره مد و لباس فجر با موضوع بهشت کاشان