مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-04سياسي

دو طرح فرهنگی و اجتماعی در سنندج به بهره برداری رسید


همزمان با ایام دهه فجر و با حضور معاون رییس جمهور طرح پلاک کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان و بهره برداری رسمی از پیاده راه فردوسی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز مراسم پلاک کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

شهردار سنندج در این مراسم اظهار کرد: سنندج شهری هنرپرور و فرهنگی است و از دیرباز تاکنون هنرمندان بسیاری از این دیار در سطح ملی به خلق آثاری فاخر پرداخته اند.

حشمت الله صیدی افزود: در روزهای پایانی قرن بیستم یونسکو تصمیم گرفت تا شهرهایی را که در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری فعال هستند به عنوان شهرهای خلاق معرفی کند که شهر سنندج نیز با توجه به پیشینه تاریخی خود در عرصه موسیقی به عنوان یکی از 30 شهر خلاق موسیقی جهان معرفی شد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: قصد داریم بوستان، موزه و گذر موسیقی در سنندج ایجاد کنیم و برای این مهم نیازمند 50 میلیارد ریال اعتبار هستیم.

صیدی همچنین از پیشرفت 80 درصدی مجتمع فرهنگی شهرداری سنندج خبرداد و گفت: برای تکمیل این پروژه نیز 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم که در صورت تأمین اعتبار در اردیبهشت ماه سال 1400 این مهم بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو طرح فرهنگی و اجتماعی در سنندج به بهره برداری رسید

دو طرح فرهنگی و اجتماعی در سنندج به بهره برداری رسید