مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-04اقتصادي

جهاد دانشگاهی مازندران برندی معتبر در تولید جلبک اسپرولینا


در دیدار مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی با رییس جهاد دانشگاهی مازندران بر تاثیر این نهاد به عنوان یک برند معتبر در تولید جلبک اسپرولینا و ریزجلبک های دیگر در کشور تاکید شد.

- ایسنا/مازندران در دیدار مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی با رییس جهاد دانشگاهی مازندران بر تاثیر این نهاد به عنوان یک برند معتبر در تولید جلبک اسپرولینا و ریزجلبک های دیگر در کشور تاکید شد.

مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی در راستای تدوین طرح عملیاتی و دانش بنیان 3 ساله جهاد دانشگاهی مازندران، با محمدرضا شافعیان رییس این واحد دیدار کرد.

داراب یزدانی در این دیدار با بیان اینکه مازندران ظرفیت توسعه و شکوفایی در سه بخش آبزی پروری، کشاورزی و تولید جلبک دارد، گفت: در سال های گذشته در مازندران فعالیت های مختلفی صورت گرفت اما به دلیل نداشتن برنامه مدون و علمی، برندسازی در یک زمینه خاص صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مازندران، کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید از شیوه سنتی در این زمینه به سوی کشاورزی دانش بنیان حرکت کنیم، تصریح کرد: ظرفیت کشاورزی در کشور به صورت سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای ما نخواهد بود و تداوم شیوه سنتی، مشکلات مختلفی را به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مازندران برندی معتبر در تولید جلبک اسپرولینا

جهاد دانشگاهی مازندران برندی معتبر در تولید جلبک اسپرولینا