مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-03سياسي

گام دوم انقلاب زمینه ساز توسعه و پیشرفت میناب


در این 40 سال فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاظر در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که باید توسعه و پیشرفت ما بیشتر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام دکتر محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر کمیته دانشجویی دانشگاه های شهرستان میناب ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (ص) و روز مادر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع دانشگاهیان گفت: حضرت زهرا (ص) بانوی نمونه عالم هستی است و بایستی در دنیای فردی، اجتماعی، خانوادگی و سیاسی، الگوی بانوان عزیز قرار بگیرد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام و انقلاب افزود: در این 40 سال اخیر دستاوردهای قابل توجهی را کسب کرده ایم که یکی از این ستاوردهای مهم، توسعه علمی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بود.

امام جمعه میناب تصریح کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب محسوس است و دانشگاهیان وظیفه دارند این خدمات و افتخارات را به دانشجویان و نسل جوان جامعه انتقال و بازگو کنند.

مسؤول نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: در این 40 سال فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم که باید توسعه و پیشرفت ما بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب زمینه ساز توسعه و پیشرفت میناب

گام دوم انقلاب زمینه ساز توسعه و پیشرفت میناب