مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-03اقتصادي

26 پروژه بزرگ در کردستان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 26 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 300 میلیارد تومان در کردستان در دستور کار است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای عرض ارادت به مردم مرزدار کردستان در این ایام مبارک به سنندج سفر کرده ایم.

وی افزود: هدف از این سفر پیگیری طرح های مهمی همچون راه آهن و مبحث آب شرب سنندج و دیگر پروژه هایی است که قصد داریم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: 26 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 300 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته اند که تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

نوبخت افزود: تاکنون یک هزار و 100 میلیارد تومان برای این پروژه ها پرداخت شده است و سعی داریم اعتبار باقی مانده را هم در اسرع وقت پرداخت کنیم.

وی از پروژه راه آهن سنندج، مبحث آب شرب سنندج و افتتاح دو هزار واحد مسکونی محرومین به عنوان مهمترین طرح های نام برد که در سفر به کردستان مورد پیگیری و بهره برداری قرار می گیرند.

نوبخت اعلام کرد: از دو هزار واحد مسکونی نیازمندان هزار و 700 واحد آماده تحویل است و 300 واحد باقی مانده نیز در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 پروژه بزرگ در کردستان به بهره برداری می رسد

26 پروژه بزرگ در کردستان به بهره برداری می رسد