مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-03ورزشي

حرمت پیشکسوتان ورزش ناشنوایان حفظ شود


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس جدید هیات ناشنوایان استان، گفت: نکته قابل اهمیت این است که حرمت پیشکسوتان این رشته حفظ و با صبر و حوصله با آن ها برخورد شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس جدید هیات ناشنوایان استان، گفت: نکته قابل اهمیت این است که حرمت پیشکسوتان این رشته حفظ و با صبر و حوصله با آن ها برخورد شود.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش ناشنوایان خوزستان که امروز (15 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: از زحمات و تلاش های آقای صدیق راد رییس قبلی هیات ورزش ناشنوایان استان تشکر می کنم.

او چندین سال در سمت رییس هیات زحمت کشید.

همچنین به آقای بدری حاجی ور رییس جدید این هیات تبریک می گویم و امیدوارم با این استعداد، انگیزه و علاقه ای که در او سراغ دارم و با استفاده از تمام ظرفیت ها بتواند کارهای خوبی را در این هیات انجام دهد.

من دو سه مورد از برنامه های او را شنیده ام؛ اولین آن، راه اندازی هیات های شهرستانی است که برای آن نیز برنامه زمان بندی مشخص کردیم که بتوانیم سالی چند هیات را راه اندازی کنیم و از نظر مکان برای هیات ها نیز اگر چیزی از دست مان برآید قطعا کمک می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نکته قابل اهمیت دیگر حفظ حرمت پیشکسوتان است که از آقای بدری حاجی ور می خواهم با صبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمت پیشکسوتان ورزش ناشنوایان حفظ شود

حرمت پیشکسوتان ورزش ناشنوایان حفظ شود