مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-03سياسي

نقش آفرینی کارمندان البرزی در همایش ایران همدل/حمایت از 1500 فرزند معنوی


فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای اجرای پویش ایران مهربان بیش از 1500 فرزند معنوی در قالب طرح هر کارمند،حامی یک فرزند معنوی دارای حامی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل رحیمی، فرمانده پایگاه بسیج کمیته امداد البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تعامل و گسترش همکاری های مؤثر در جهت  جذب حامی برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین نیازمند با اولویت فرزندان فاقد حامی است، گفت: در ایام الله دهه فجر کمیته امداد میزبان فرماندهان پایگاه بسیج ادارات استان بود که در این جلسه فرماندهان حاضر حامی ایتام شدند.

  رحیمی افزود: تعامل و گسترش همکاری ها در زمینه های معیشتی، فرهنگی، درمان، مسکن و هرگونه خدمات دیگر ایتام و محسنین از طریق هم افزایی و تعامل دو سویه میان امداد و سپاه  با بهره گیری از ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گرفت.

وی به اهداف این جلسه اشاره و عنوان کرد: ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی و مشارکت پذیری در میان بسیجیان به عنوان یکی از محورها و بسترهای تربیت اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی، حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با اولویت فرزندان فاقد حامی و یا دارای سرانه دریافتی پایین، تقویت نقش بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج، جهت مشارکت فعالانه در اجرای طرح از جمله اهداف اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی کارمندان البرزی در همایش ایران همدل/حمایت از 1500 فرزند معنوی

نقش آفرینی کارمندان البرزی در همایش ایران همدل/حمایت از 1500 فرزند معنوی