مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-03سياسي

تولایی:شهید سلیمانی الگوی کارگزار انقلابی تراز گام دوم است


دبیر دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز از ثبت نام و حضور مجازی بیش از 10 هزار نفر در این همایش یک روزه خبر داد.

- دبیر دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز از ثبت نام و حضور مجازی بیش از 10 هزار نفر در این همایش یک روزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله تولایی دبیر دومین همایش بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، الگوی تربیت مدیران جهادی تمدن ساز در افتتاحیه این همایش با اشاره به استقبال جامعه علمی و عموم مردم از این همایش اظهار کرد: پس از صدور بیانیه گام دوم در سال 1397 و چهل سالگی انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، یک کار مطالعاتی در دانشگاه جامع امام حسین(ع) با هدف شناخت و احصاء الزامات و نیازمندی های پیاده سازی و اجرایی شدن این بیانیه انجام شد.

با این کار تحقیقاتی و علمی، به یک رویکرد سه ضلعی رسیدیم.

وی ادامه داد: اگر در این رویکرد سه ضلعی، بیانیه گام دوم را به عنوان نظریه نظام انقلابی در نظر بگیریم، این نظریه دو رکن اصلی خواهد داشت، یکی نظامات و ساختارهای نهادی و انقلابی و دیگری کارگزاران انقلابی که در قالب نظامات و ساختارها فعالیت های خودشان را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولایی:شهید سلیمانی الگوی کارگزار انقلابی تراز گام دوم است

تولایی:شهید سلیمانی الگوی کارگزار انقلابی تراز گام دوم است