مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-03اجتماعي

بهره برداری از مسجد جامع گوگان و رونمایی از پرده تاریخی مرمت شده واقعه عاشورا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بهره برداری مسجد جامع تاریخی گوگان و رونمایی از پرده تاریخی مرمت شده واقعه عاشورا در این مسجد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از بهره برداری مسجد جامع تاریخی گوگان و رونمایی از پرده تاریخی مرمت شده واقعه عاشورا در این مسجد، خبر داد.

احمد حمزه زاده در این خصوص اظهار کرد: مسجد جامع گوگان یکی از مساجد تاریخی زیبای آذربایجان شرقی محسوب می شود که به دلیل تزیینات چوبی و نقاشی های هنرمندان حاذق این منطقه از شهرت بالایی برخوردار است.

این مسجد که مربوط به دوره قاجار است، در میدان نماز شهر گوگان در شهرستان آذرشهر واقع شده و در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به بهره برداری از مسجد جامع تاریخی گوگان هم زمان با آغاز دهه مبارکه فجر، ادامه داد: عملیات مرمت بنای این مسجد فاخر و تاریخی طی سال های اخیر توسط معاونت میراث فرهنگی استان در دست اقدام بود و امروز پس اتمام عملیات مرمت شاهدو بهره برداری مجدد از این مسجد هستیم.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، وی به رونمایی از پرده تاریخی واقعه عاشورا این مسجد نیز اشاره کرد و گفت: پرده تاریخی واقعه عاشورا مسجد جامع گوگان از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مسجد جامع گوگان و رونمایی از پرده تاریخی مرمت شده واقعه عاشورا

بهره برداری از مسجد جامع گوگان و رونمایی از پرده تاریخی مرمت شده واقعه عاشورا