مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-03دانش

برگزاری نشست تعامل علم و قدرت در زمینه فرهنگی و اجتماعی ایران


به همت گروه جامعه شناسی علم و فناوری انجمن جامعه شناسی ایران نشست علمی «تعامل علم و قدرت در زمینه فرهنگی و اجتماعی ایران» عصر امروز برگزار می شود.

- به همت گروه جامعه شناسی علم و فناوری انجمن جامعه شناسی ایران نشست علمی تعامل علم و قدرت در زمینه فرهنگی و اجتماعی ایران عصر امروز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، به همت گروه جامعه شناسی علم و فناوری انجمن جامعه شناسی ایران و با همکاری مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی نشست علمی تعامل علم و قدرت در زمینه فرهنگی و اجتماعی ایران ، عصر چهارشنبه 15 بهمن ماه برگزار می شود.

در این نشست که در سالروز ارائه لایحه استقلال دانشگاه ها برگزار می شود، ابتدا محمد ترکمان در خصوص سیر قانونی شدن استقلال دانشگاه سخنرانی می کند و سپس مقصود فراستخواه از پارادوکس قدرت علم در ایران امروز سخن می گوید.

در ادامه این نشست که از ساعت 16 تا 18 روز چهارشنبه 15 بهمن ماه به صورت برخط برگزار می شود، هادی خانیکی با عنوان انجمن های علمی، نهادهای مدنی، مفهوم آزادی آکادمیک و استقلال علمی و سید حسین سراج زاده با عنوان مرور انتقادی مناسبات نهادی دانش و سیاست در ایران سخنرانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تعامل علم و قدرت در زمینه فرهنگی و اجتماعی ایران

برگزاری نشست تعامل علم و قدرت در زمینه فرهنگی و اجتماعی ایران