مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-03بين الملل

پاسخ نمایندگی ایران در سازمان ملل به اظهارات وزیر خارجه آمریکا


معاون مطبوعاتی هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای، گفت که ارزیابی پایبندی ایران به توافق بر عهده آمریکا نیست و این آمریکا است که با تخطی از توافق دیگر عضوی از آن نیست.

- معاون مطبوعاتی هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا درباره پایبندی ایران به توافق هسته ای، گفت که ارزیابی پایبندی ایران به توافق بر عهده آمریکا نیست و این آمریکا است که با تخطی از توافق دیگر عضوی از آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه ان.

بی.

سی، علیرضا میریوسفی معاون مطبوعاتی هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر این که اگر ایران به پایبندی به توافق هسته ای بازگردد، آمریکا نیز به توافق بازخواهد گشت، در ایمیلی به ان.

بی.

سی گفت: ایران هنوز یک عضو برجام(توافق هسته ای) است اما آمریکا نیست.

ارزیابی این که ایران-که گفته ایم می توانیم اقدامات چاره جویانه را فورا به حالت قبل بازگردانیم-تعهداتش را اجرایی کرده است یا نه به آمریکا ارتباطی ندارد.

میریوسفی همچنین گفت که مسائل دیگر، غیر از برنامه هسته ای ایران بخشی از مذاکراتی نبودند که به توافق هسته ای در ستل 2015 منتهی شد و در نتیجه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نمایندگی ایران در سازمان ملل به اظهارات وزیر خارجه آمریکا

پاسخ نمایندگی ایران در سازمان ملل به اظهارات وزیر خارجه آمریکا