مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-02اقتصادي

بهره برداری از 15 پروژه گردشگری در خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از بهره برداری 15 پروژه گردشگری در این استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: 174 میلیارد و 450 میلیون ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه و برای حدود 100 نفر اشتغال ایجاد شده است.

- حسن رمضانی، امروز سه شنبه 14 بهمن به رسانه ها اظهار کرد: 15 پروژه گردشگری در شهرستان های بیرجند، خوسف، فردوس، سرایان و طبس به بهره برداری می رسد که افتتاح اقامتگاه بوم گردی، خانه فرهنگ و موسیقی، مجتمع و زیرساخت های گردشگری از جمله آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره اقدامات انجام شده از ابتدای امسال گفت: در حوزه صنایع دستی اشتغال 101 نفر در سامانه ثبت اطلاعات صنعتگران ثبت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: در این مدت 520 پروانه تولید انفرادی، 10 فقره تاسیس کارگاه، 11 پروانه تولید کارگاهی، 6 فقره پشتیبان مشاغل خانگی، 50 فقره مشاغل خانگی مستقل و 446 کارت شناسایی صنعتگری صادر شده است.

وی با اشاره به محدودیت های کرونا به ویژه در حوزه های گردشگری و صنایع دستی افزود: بازارچه های ثابت و موقت و نمایشگاه های صنایع دستی و مکان های گردشگری در این مدت تعطیل بود با این وجود 20 میلیارد ریال صنایع دستی از تولیدات هنرمندان استان به فروش رسید و 69 هزار دلار صنایع دستی به صورت چمدانی صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 15 پروژه گردشگری در خراسان جنوبی

بهره برداری از 15 پروژه گردشگری در خراسان جنوبی