مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-02سياسي

پیش بینی مصطفی معین در مورد سرنوشت احمدی نژاد در انتخابات 1400


«خیلی بعید می دانم که احمدی نژاد علیرغم داشتن برخی هواداران افراطی بتواند نظر موافق مقامات عالی نظام و یا تایید شورای نگهبان را برای حضور مجدد در انتخابات به دست آورد.

- مصطفی معین می گوید: خیلی بعید می دانم که احمدی نژاد علیرغم داشتن برخی هواداران افراطی بتواند نظر موافق مقامات عالی نظام و یا تایید شورای نگهبان را برای حضور مجدد در انتخابات به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ برنا نوشت: وزیر علوم در دولت اصلاحات گفت: خیلی بعید می دانم که احمدی نژاد علیرغم داشتن برخی هواداران افراطی بتواند نظر موافق مقامات عالی نظام و یا تایید شورای نگهبان را برای حضور مجدد در انتخابات به دست آورد.

با گرم تر شدن فضای انتخاباتی و اسامی که هر روز تکرار می شود نام مصطفی معین ، وزیر علوم دولت اصلاحات، به عنوان یکی از گزینه های اصلی از سوی برخی جریان اصلاح طلب مطرح می شود و تا امروز هم به عنوان یک شخصیت ملی که مردم هم با مشی او آشنا هستند نام او باقی ماند اما گویا معین راهی دیگر را برای حضور در عرصه سیاست برگزیده است.

او در این باره می گوید: با توجه به شرایط فعلی کشور برای حضور در انتخابات وظیفه ای برای خود تشخیص نمی دهم.

نظر شما در مورد نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان که لیست این نهاد چند شب گذشته منتشر شد، چیست؟ آیا این سازوکار برای اصلاح طلبان در 1400 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی مصطفی معین در مورد سرنوشت احمدی نژاد در انتخابات 1400

پیش بینی مصطفی معین در مورد سرنوشت احمدی نژاد در انتخابات 1400