مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-02سياسي

رونمایی از نسل جدید جلیقه ضدگلوله کلاس IIIA


با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی کوهستانی، مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه از نسل جدید جلیقه ضد گلوله کلاس IIIA در همدان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه 14 بهمن ماه همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی کوهستانی، مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه از نسل جدید جلیقه ضد گلوله کلاس IIIA در همدان رونمایی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این آیین گفت: امروز می خواهیم از جوانانی تجلیل کنیم که راه را برای آینده ما باز می کنند و مایه افتخار استان هستند.

شاید قبل از انقلاب اسلامی، وقتی صحنه های تیره و تاریک را می دیدیم باورمان نمی شد که روزی در زمینه های مختلف استقلال به دست آوریم.

سردار مظاهر مجیدی افزود: نخست وزیر دولت طاغوت با تمسخر به ما گفته بود که ایرانی ها توان ساخت کوچکترین وسایل را هم ندارند، چه برسد در فناوری های جدید ورود کنند، در واقع آن ها می خواستند شرافت، بزرگی و بزرگ منشی مردم ایرانیان را فرو بشکنند، اما خداوند کمک کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی توانستیم راه بزرگی را برای آینده خود باز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نسل جدید جلیقه ضدگلوله کلاس IIIA

رونمایی از نسل جدید جلیقه ضدگلوله کلاس IIIA