مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-02سياسي

دو خبر از دو افتتاح در قرچک همزمان با سومین روز دهه فجر


همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و طی آیینی با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، خطیبی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان قرچک، - ایسنا/تهران همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و طی آیینی با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، خطیبی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان قرچک، پروژه زیرساخت های شبکه مخابرات در شهرک صنعتی به بهره برداری رسید.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در حاشیه این افتتاحیه ها بیان کرد: این پروژه با اعتبار 20 میلیارد ریال به منظور تأمین اشتراک واحدهای صنعتی فاز اول با ظرفیت نامحدود افتتاح شد که عملیات اجرا در سال 98 آغاز و در سال 99 به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین امروز بطور همزمان طرح توسعه شبکه و نصب تجهیزات مخابراتی مجتمع مسکونی نگارستان و مجتمع 1200 واحدی آریا پویینک با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: با رویکرد و اهتمام جدی دولت تدبیر و امید، تحولات بسیار خوبی در بخش زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی این شهرستان ایجاد شده است.

356 واحد از پروژه مسکونی شهدای ادارات قرچک افتتاح و آماده واگذاری شد همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و طی آیینی با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر از دو افتتاح در قرچک همزمان با سومین روز دهه فجر

دو خبر از دو افتتاح در قرچک همزمان با سومین روز دهه فجر