مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-02حوادث

آتش سوزی گسترده انبار ضایعات در کرمان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از وقوع یک فقره آتش سوزی در شهرک صنعتی شهر کرمان خبر داد.

رضا میرزایی در گفت و گو با ایلنا گفت: این حریق که باعث ایجاد ابرهای سیاه در آسمان کرمان شد، مربوط به یک انبار ضایعاتی در بلوار شهرک صنعتی است.

وی افزود: این انبار، محل جمع آوری لاستیک و اقلام ضایعاتی مثل لاستیک، چوب و پوست پسته بود که برای خوراک طیور فرآوری و استفاده می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با بیان اینکه در کمترین زمان ممکن از لحظه اعلام وقوع حریق، اولین خودوری آتش نشانی از نزدیک ترین ایستگاه به محل اعزام شد، گفت: به دلیل حجم بالای آتش سوزی، به سرعت شش دستگاه خودروی آتش نشانی از پنج ایستگاه دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند.

میرزایی ادامه داد: در حال حاضر، 25 آتش نشان مشغول اطفای حریق هستند و برای پنج دستگاه خودرو هم، آب گیری مجدد انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: همچنین یک دستگاه لودر شهرداری هم از منطقه یک شهری، مشغول زیر و رو کردن اقلام ضایعاتی است و با توجه به وسعت آتش سوزی و سوختن مواد مختلف ضایعاتی از جمله لاستیک و چوب که با حجم شعله و دود زیاد همراه است و وقتی دچار آتش سوزی می شود با درون سوزی شدید همراه است و اطفاء حریق آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی گسترده انبار ضایعات در کرمان

آتش سوزی گسترده انبار ضایعات در کرمان