مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-02سياسي

افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری


قائم مقام و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، از افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری خبر داد.

- قائم مقام و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، از افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد علی اکبریان، روز سه شنبه در مراسم جامع درمانی و سرطان شناسی کوثر، گفت: دارالشفای آستان خدمات ارزنده ای را به مردم این منطقه ارائه می دهد.

وی افزود: روزانه بیش از 2 هزار خدمت به بیماران ارائه می دهد همچنین در این مرکز از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می شود و آنقدر خدمات گسترده است که مانند یک بیمارستان می تواند خدمات دهی داشته باشد.

علی اکبریان گفت: هزار و سیصد متر مساحت این مرکز سرطان شناسی است که البته در حال افزایش هستیم تا این مرکز، یک مرکز جامع شود.

وی با اشاره به هزینه های ساخت این بیمارستان گفت: مبلغی حدود 130 هزار میلیارد تومان هزینه ساخت این بیمارستان با ارز دولتی تخمین زده شد و با ارز نیمایی حدود 330 هزار میلیارد تخمین زده شد که البته خیرین پای کار آمدند و دست ما را گرفتند.

قائم مقام و معاون هماهنگی و توسعه موقوفات آستان حضرت عبدالعظیم حسنی در پایان گفت: هتل کرامت ری هم در مساحت هزار و بیست متر در 8 طبقه و 44 اتاق امروز به بهره برداری می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری

افتتاح مرکز جامع سرطان شناسی و هتل کرامت ری