مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-02اقتصادي

طرح جامع گردشگری 19 استان تهیه شده است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طرح جامع گردشگری در حال حاضر برای 19 استان کشور تهیه شده و تا پایان سال 1400 تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند بود.

- ایسنا/گلستان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طرح جامع گردشگری در حال حاضر برای 19 استان کشور تهیه شده و تا پایان سال 1400 تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند بود.

ولی تیموری شامگاه دوشنبه در نشست با روسا و اعضای هیئت مدیره جوامع تأسیسات گردشگری استان گلستان اظهار کرد: گردشگری کشور روند خوبی را در پیش داشت و در بازه سه سال، گردشگران ورودی به کشور حدود سه برابر افزایش یافت که با شیوع کرونا این روند متوقف شد.

وی با تأکید بر این که عادی انگاری کرونا همچنان اشتباهی بزرگ است و سفر نباید جان مردم را با خطر مواجه کند، تصریح کرد: حوزه گردشگری متعهد است تا عادی شدن شرایط از هرگونه اقدامی که به شیوع بیماری کرونا دامن بزند، جلوگیری کند.

تیموری افزود: دریافت مجوز سفرهای نوروزی برای گروه های تعریف شده به منظور حمایت از کسب وکارهای مرتبط و تقویت روحیه نشاط، سلامتی و شادابی در بین اقشار مختلف جامعه لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری 19 استان تهیه شده است

طرح جامع گردشگری 19 استان تهیه شده است