مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:202021-02-02سياسي

بازگرداندن بودجه اشتباه است/دولت اقدامی برای اصلاح نمی کند


نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: ما با یک دولت متزلزل مواجه هستیم و اگر بودجه به دولت بازگردد قطعا بدون اقدام خاصی برای اصلاح از سوی دولت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل ابوترابی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال 1400 اظهار داشت: ما در وهله اول باید اصلاح نظام اداری را داشته باشیم تا اصلاح نظام بودجه نویسی محقق شود و مجلس انقلابی هم باید همت خود را برای اصلاح نظام اداری بگذارد که البته یک فرآیند طولانی است اما بالاخره باید از یک جا شروع شود.

وی بیان کرد: ما امسال و به ویژه در شب عید و سال آینده با یک دولت متزلزل مواجه هستیم و اگر لایحه بودجه رد شود، بودجه دست دولت می افتد و با نگاهی که در دولت وجود دارد قطعاً آنان اقدام خاصی را انجام نخواهند داد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای سال حقوق ها باید افزایش پیدا کند و اگر لایحه بودجه رد شود، بهترین حالت این است که مجلس به دولت تنخواه دهد اما حساب و کتابی انجام ندهد که این اشتباه محض است.

وی تصریح کرد: برخی از افراد معتقد هستند در صورتی که لایحه بودجه در مجلس رد شود به کمیسیون تلفیق ارجاع می شود اما اینگونه نیست چرا که آیین نامه داخلی مجلس تغییر کرده و امسال بستگی به نظر رییس مجلس دارد و اگر بودجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن بودجه اشتباه است/دولت اقدامی برای اصلاح نمی کند

بازگرداندن بودجه اشتباه است/دولت اقدامی برای اصلاح نمی کند