مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-02اجتماعي

چرا تلفات پرندگان فقط در خلیج گرگان اتفاق می افتد؟


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به اینکه تلفات پرندگان مهاجر تنها در محدوده خلیج گرگان رخ داده و در سایر تالاب های منطقه تلفات غیرعادی پرندگان را نداریم، - ایسنا/گلستان مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به اینکه تلفات پرندگان مهاجر تنها در محدوده خلیج گرگان رخ داده و در سایر تالاب های منطقه تلفات غیرعادی پرندگان را نداریم، گفت: کاهش سطح آب و ورود آلاینده ها، فلزات سنگین و سموم کشاورزی باعث ایجاد شرایطی خاص در زیستگاه پرندگان مهاجر در خلیج گرگان شده که موجب مرگ ومیر آنها می شود.

محمدرضا کنعانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین تلفات پرندگان مهاجر، 8 بهمن ماه در استان مازندران گزارش شده و تا روز گذشته مجموعاً 331 لاشه پرنده از سواحل خلیج گرگان در محدوده نوکنده به سمت مازندران جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه پایش منطقه به طور مستمر در حال انجام است، افزود: هنوز در محدوده بندر ترکمن و بندرگز تلفات پرندگان مشاهده نشده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان بیان کرد: سال گذشته تلفات پرندگان مهاجر از سمت غربی خلیج در محدوده استان مازندران آغاز و به سواحل گلستان رسید.

امسال در حال حاضر تلفات در بخش غربی خلیج آغاز شده و نگران آن هستیم که مجدداً تلفات را در سواحل بندر ترکمن و گمیشان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلفات پرندگان فقط در خلیج گرگان اتفاق می افتد؟

چرا تلفات پرندگان فقط در خلیج گرگان اتفاق می افتد؟