مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 19:052021-02-01سياسي

شارباغ پروژه تبدیل فضای ناامن به قلمرو عمومی است


شهردار تهران در بازدید از پروژه های منطقه 17 به مناسبت دهه فجر گفت: اینکه عنوان پروژه شارباغ چیست مهم نیست مساله اصلی این است که با توجه کنیم که در حال ساخت یک قلمرو عمومی در نقطه ای هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیروز حناچی شهردار تهران دوشنبه 13 بهمن پس از بازدید از طرح ها و پروژه های در دست ساخت شهرداری منطقه 17 با خانواده های شهدای منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

شهردار تهران در حاشیه مراسم کلنگ زنی مرکز سلامت مهرگان و حسینیه ثارالله که قرار است با عقب نشینی اصلاح معبر کنار گذر پل برادران شهید حسنی (قلعه مرغی) جنب پل ساخته شود درباره منطقه ابوذر گفت: این منطقه جزو مناطقی است که در دهه های 30 و 40 ساخته شده است و مشکلات زیادی دارد.

از جمله این مسائل دو خط آهن عبوری از این منطقه یعنی محورهای های تهران- اهواز و تهران -تبریز است.

در محور تهران تبریز پروژه چهار باغ اجرا می شود که با توجه به زیر زمین رفتن این خط روی سطح آن تبدیل به قلمروی عمومی می شود.

حناچی در ادامه گفت: یکی دیگر از کارهایی که در این منطقه انجام شده است پروژه های جمع آوری آب های سطحی است که مشکلات زیادی در این منطقه ایجاد می کرد و با توجه به تلاش های همکاران من در سال های قبل میزان آب گرفتگی معابر در روزهای بارانی در شهر در این نقطه از شهر کمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارباغ پروژه تبدیل فضای ناامن به قلمرو عمومی است

شارباغ پروژه تبدیل فضای ناامن به قلمرو عمومی است