مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 17:152021-02-01سياسي

گلایه های مستمر شورای عالی استان از بدقولی های مکرر آبفا


رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تامین آب شرب چند روستا از طریق آب چشمه عزیزی، تعویض سیستم های لوله کشی فرسوده در شهرستان ها، حل مشکل مردم و استفاده از کنتورهای خریداری شده و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی محمودی عصر امروز در ابتدای نشستی که با حضور اعضای شورای استان و مدیرعامل شرکت آبفای استان برگزار شد با اشاره به معضل آب شرب در محله های الحاقی شیرانی و خاردان به شهر لردگان از سال 1392، گفت: از سال 95 محله شیرانی و خاردان به شهر لردگان الحاق شدند که در فصل تابستان و پاییز مرتب با کم آبی مواجه هستند.

نماینده شورای اسلامی استان در شورای عالی استان ها افزود: هر سال مسؤولان قول اصلاح شبکه آبرسانی این منطقه را داده اند همچنین مردم بارها و بارها به فرمانداری شهرستان لردگان مراجعه و قول اصلاح شبکه از معاونت عمرانی فرمانداری را دریافت نموده اند اما بعد از الحاق به شهر هنوز معضل کم آبی در این محل ها وجود دارد علی رغم اینکه این محل ها تمامٱ هزینه ها و تعرفه های آبفا را پرداخت می کنند هنوز مشکل شان مرتفع نشده است.

9 هزار نفر از مردم لردگان در انتظار آب شرب وی ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت این مناطق تقریبا 9 هزار نفر می باشد و چندین بار جهت حل مشکل این منطقه مکاتباتی از سوی شورای استان انجام پذیرفته از شرکت آبفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های مستمر شورای عالی استان از بدقولی های مکرر آبفا

گلایه های مستمر شورای عالی استان از بدقولی های مکرر آبفا