مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-01سياسي

اولین شناسنامه ایرانی برای فرزندان اتباع خارجی درکرمانشاه اعطا شد


اولین شناسنامه ایرانی برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان تبعه خارجی در استان کرمانشاه اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه، در مراسم نمادین اعطای شناسنامه به آقای غازی نادر جوان 24 ساله به عنوان اولین فرد دریافت کننده شناسنامه ایرانی در استان کرمانشاه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با روی گشاده با اتباع خارجی برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه بیشتر اتباع خارجی ساکن استان کرمانشاه به دلیل ظلم و ستم حزب بعث از کشور عراق هستند، افزود: حضور اتباع در این سال ها سبب ازدواج زنان ایرانی با آن ها شده که با توجه به قانون جدید، از این پس فرزندان این افراد می توانند از مزایای شناسنامه ایرانی بهره مند شوند.

هیچ استانی تاکنون صدور انبوه شناسنامه برای اتباع خارجی را انجام نداده است صادق خدادادی، مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با حضور در این مراسم بیان کرد: اقدام مجلس با تصویب قانون جدید در سال 98 و ابلاغ آن توسط دولت در سال جاری در تحقق مطالبه مادران ایرانی در حوزه حقوق بین الملل و حقوق بشر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به صدور اولین شناسنامه ایرانی در سطح کشور در 28 آبان ماه در تهران افزود: هنوز هیچ استانی به صورت انبوه فرآیند صدور شناسنامه را انجام ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شناسنامه ایرانی برای فرزندان اتباع خارجی درکرمانشاه اعطا شد

اولین شناسنامه ایرانی برای فرزندان اتباع خارجی درکرمانشاه اعطا شد