مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-01سياسي

امام جمعه مهریز؛ اصحاب رسانه از شعارهای انقلاب حراست کنند


امام جمعه مهریز بصیرت افزایی را لازمه مقابله با استکبار جهانی در حوزه های مختلف دانست و گفت: جابجایی شعارهای انقلاب اسلامی توطئه جدید استکبار در عصر حاضر بوده و مهمترین وظیفه مقابله با آن به عهده جوانان متعهد و اصحاب رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حجت السلام و المسلمین عبدالرضا محی الدینی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه مهریز، رییس سازمان بسیج رسانه، مدیر خبرگزاری فارس در استان یزد و جمعی از اصحاب رسانه در این شهرستان  برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی، اظهار کرد: عصر حاضر به دلیل فراوانی اطلاعات و همچنین وجود تکنولوژی عصر ارتباطات و فضای مجازی نام گرفته است.

وی افزود: ماهیت کنونی عصر حاضر نظام انقلاب اسلامی ایران در تقابل نظری با استکبار جهانی قرار داده و بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما باید در مقابله با توطئه های دشمنان و در تقابل نظری موجود هوشیار و بیش از پیش آگاه باشیم.

امام جمعه مهریز در ادامه بصیرت افزایی را لازمه مقابله با استکبار جهانی در حوزه های مختلف دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی رسالتی سنگین در بحث تقابل نظری با بیگانگان دارند و باید بیش از پیش با همگرایی خود را در برابر توطئه های شوم رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز؛ اصحاب رسانه از شعارهای انقلاب حراست کنند

امام جمعه مهریز؛ اصحاب رسانه از شعارهای انقلاب حراست کنند