مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-01اقتصادي

نظم نسبی مناسبات مالی بین شهرداری و سازمان های تابعه


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر با اشاره به نظم تقریبی پدیده آمده در مناسبات مالی بین شهرداری و سازمان های تابعه آن گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجید اخوان در نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر با اشاره به بحث اصلاحیه و متمم بودجه ای سازمان های شهرداری در ماه های پایانی سال و همچنین تعیین عوارض و تعرفه بهای خدمات این سازمان ها خاطر نشان کرد: فرآیند این امور گاهی دو تا سه ماه طول می کشد، در حالی که برای واقعی تر شدن این موارد نیاز به کاهش زمان حداکثر تا دو هفته داریم.

وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر و در مناسبات مالی بین شهرداری و سازمان های تابعه آن به یک نظم تقریبی رسیده ایم، اما درباره نیروی انسانی همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم در ادامه تصریح کرد: حدود 200 نیروی رسمی و حدود 50 نیروی شرکتی به صورت دائمی در بین شهرداری و سازمان های تابعه به صورت نیروی مأمور در گردش اند و همین امر سبب ایجاد برخی اشکالات بودجه ای و حتی برخی کسری ها می شود.

اخوان با بیان این که این گردش نیروها شاید در سبد بودجه شهرداری تأثیری نداشته باشد تأکید کرد: تردیدی نیست که این امر در بودجه سازمان ها به صورت مشهود تأثیرگذار می شود و مشکلاتی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظم نسبی مناسبات مالی بین شهرداری و سازمان های تابعه

نظم نسبی مناسبات مالی بین شهرداری و سازمان های تابعه