مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-01اقتصادي

مأموریت کمیسیون صنایع برای بازدید از قطعه سازان خودرو


سخنگوی کمیسیون صنایع بعد از حضور وزیر صمت در این کمیسیون اظهار داشت: مقرر شد که کمیسیون صنایع ماموریتی را به منطقه نیشابور برای بازدید از روند تولید قطعه سازان خودرو داشته باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز بعد از حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صمت در این کمیسیون در پاسخ به سؤال نمایندگان در گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت: وزیر صمت به منظور پاسخگویی به دو سال نماینده نیشابور در کمیسیون صنایع حضور پیدا کرده بود.

وی افزود: حوزه خودرو حوزه ای گسترده بوده و بخشی از مطالبات مردم محسوب می شود که عمده این مطالبات در باره کیفیت و قیمت خودروست.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر صمت در این کمیسیون توضیحاتی را به سؤالات ارائه کرده و تأکید کرد که روند رو به بهبود در تولید خودرو آغاز شده است ضمن این که توضیحاتی هم در مورد قطعه سازان خودرو دادند.

فیروزی اضافه کرد: مقرر شد که کمیسیون صنایع مجلس ماموریتی را به منطقه نیشابور به منظور بازدید از روند تولید قطعه سازان خودرو داشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت کمیسیون صنایع برای بازدید از قطعه سازان خودرو

مأموریت کمیسیون صنایع برای بازدید از قطعه سازان خودرو