مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 05:102021-02-01اقتصادي

افتتاح خانه فرهنگ ویژه بانوان در کرمان/ رشد 400 درصدی بودجه شهرداری


در هفته جاری و به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خانه فرهنگ ویژه بانوان در خیابان جهاد به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/کرمان شهردار کرمان گفت: در هفته جاری و به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها خانه فرهنگ ویژه بانوان در خیابان جهاد به بهره برداری خواهد رسید.

سیدمهران عالم زاده در نشست شورای شهر کرمان اظهار کرد: پویش افتتاح شهرداری کرمان با بهره برداری از 500 هزار مترمربع آسفالت در قالب فاز نخست پویش آسفالت ، به هفته سی ویکم رسیده و این پروژه به صورت مشترک توسط پیمانکار و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و عمده آن در منطقه چهار شهری اجرا شده است.

وی با بیان اینکه سردی هوا، روند آسفالت معابر را کُند کرده بود و با گرم تر شدن هوا، آسفالت معابر سرعت می گیرد، افزود: طبق هدف گذاریِ پویش آسفالت ، در مدت یک سال، یک میلیون و 830 هزار مترمربع از معابر شهر کرمان آسفالت خواهد شد.

عالم زاده درخصوص ساماندهی سگ های بدون صاحب بیان کرد: از زمانی که شهرداری متولی ساماندهی سگ های بدون صاحب شده، کارها به خوبی پیش می رود و با حمایت حامیان حیوانات، سایت دوم رهاسازی در حال آماده شدن است و عقیم سازی هم شروع شده و ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه فرهنگ ویژه بانوان در کرمان/ رشد 400 درصدی بودجه شهرداری

افتتاح خانه فرهنگ ویژه بانوان در کرمان/ رشد 400 درصدی بودجه شهرداری