مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-01سياسي

مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب ننویسیم/ باید گفتمان انقلاب اسلامی ترویج شود


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حساب انقلاب از مشکلات اقتصادی کنونی جدا است، گفت: نباید مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب بنویسیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حساب انقلاب از مشکلات اقتصادی کنونی جدا است، گفت: نباید مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب بنویسیم.

آیت الله امان الله نریمانی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک ایام الله دهه فجر، دهه فجر را سرآغاز پیروزی های بزرگ برای ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب در دنیا مقتدر است و روز به روز این اقتدار افزون می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از دهه فجر به عنوان ایام الله یاد کرد و افزود: روزهای دهه مبارک فجر روزهایی ماندگار در تاریخ ملت ایران هستند که یادآوری خاطرات و رخدادهای آن می تواند باعث شناخت بیشتر نسل جوان و جهانیان از اهداف انقلاب شود.

نریمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دغدغه اسلام و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفت که ادامه دعوت راه انبیاء بود، اضافه کرد: همگان باید بدانند که ایران اسلامی در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هزینه های زیادی داده که یادآوری آنها همزمان با دهه فجر می تواند در روشنگری در مورد آرمان های انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب ننویسیم/ باید گفتمان انقلاب اسلامی ترویج شود

مشکلات اقتصادی را به پای انقلاب ننویسیم/ باید گفتمان انقلاب اسلامی ترویج شود