مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 18:002021-01-31اقتصادي

ضرورت نظارت هوشمند بر چرخه تولید و مصرف برای پیشگیری از تضییع حقوق عامه


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: نظارت هوشمند و هدفمند از تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده می تواند نقش به سزایی در جلوگیری از سوء استفاده سودجویان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو در دهمین نشست ستاد کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی با تاکید بر ضرورت تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، اظهار داشت: در توزیع مایحتاج ضروری مردم باید عدالت رعایت شده و با احتکار؛ گران فروشی، عدم عرضه و کم فروشی از سوی دستگاه های مسئول قاطعانه برخورد شود.

 وی با اشاره به فشار اقتصادی ناشی از تحریم های استکبار جهانی و تبعات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا افزود: متاسفانه برخی سودجویان با سوءاستفاده از شرایط موجود و تحمیل فشار مضاعف بر مردم به دنبال منافع خود هستند.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده و تضییع حقوق عامه و بیت المال، تعامل دستگاه های متولی امر با مراجع نظارتی، اطلاعاتی و انتظامی جزء ضرورتهاست.

وی تاکید کرد: نظارت هوشمند و هدفمند در چرخه تولید، توزیع و عرضه در بازار و دسترسی به سامانه جامع انبارها و رصد روزانه آن می تواند نقش به سزایی در جلوگیری از سوء استفاده سودجویان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت هوشمند بر چرخه تولید و مصرف برای پیشگیری از تضییع حقوق عامه

ضرورت نظارت هوشمند بر چرخه تولید و مصرف برای پیشگیری از تضییع حقوق عامه