مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-31سياسي

جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 شرط گذاشت


سعید جلیلی مدعی نامزدی نیست، اما می گوید اگر اصولگرایان سر من به اجماع برسند به انتخابات وارد خواهم شد؛ ولی اگر اجماع نباشد او قصد ورود به انتخابات ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید حسین نقوی حسینی، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگویی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران جوان به بیان نکاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، وحدت بین اصولگرایان و .

پرداخته است.

بخشی از این گفتگو را در ادامه می خوانید.

با توجه به حرکت های ناگهانی جبهه پایداری و صحبت هایی که بعضا از سمت موتلفه ای ها مطرح می شود، وضعیت جریان اصولگرا را در حال حاضر چطور می بینید؟ فکر می کنید بتوانند انسجام لازم و کافی را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 به دست بیاورند و به نتیجه مطلوب برسند؟ اصولگرایان جریانی هستند که سه چهار طیف اصلی دارند؛ یک قشر آن ها جبهه پایداری است، یک رشته آن ها اصولگرایان سنتی مانند موتلفه ای ها و امثالهم هستند، رشته دیگر جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند، یک رشته آن شورای ائتلاف است که یک دوره وارد انتخابات شده است و نتیجه مطلوب گرفته و رشته دیگر آن طرفداران دولت جوان انقلابی هستند؛ بنابراین در اصولگرایان چند طیف داریم که رشته های اصلی اصولگرایان را تشکیل می دهند و خیلی تلاش می کنند که از نظر تشکیلاتی و نامزد انتخاباتی به وحدت برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 شرط گذاشت

جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400 شرط گذاشت