مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-31سياسي

طرح سنجش دلایل کاهش همراهی مردم با دستورالعمل های بهداشتی اجرا شد


طرح «سنجش دیدگاه شهروندان قم در خصوص کرونا و دلایل کاهش و عدم همراهی مردم با دستورالعمل های بهداشتی» به همت جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

- ایسنا/قم طرح سنجش دیدگاه شهروندان قم در خصوص کرونا و دلایل کاهش و عدم همراهی مردم با دستورالعمل های بهداشتی به همت جهاد دانشگاهی استان قم برگزار شد.

علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در شرایط فعلی که نزدیک به یک سال از شیوع کرونا می گذرد مردم پروتکل ها، محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی که از سوی نهادهای متولی اعمال و اعلام می شود را یا رعایت نمی کنند یا کمتر رعایت می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت دلایل کاهش و عدم همراهی مردم با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و تاثیر آن در سیستم سیاستگذاری در خصوص مقابله با پیامدهای شیوع کرونا، طرح سنجش دیدگاه شهروندان قم در خصوص کرونا و دلایل کاهش و عدم همراهی مردم با دستورالعمل های بهداشتی به همت جهاد دانشگاهی استان قم اجرا شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه در این تحقیق از روش پیمایش حضوری استفاده شده است، اظهار کرد: این نظرسنجی در دی ماه 1399 با تعداد نمونه 399 نفر و جامعه آماری ساکنان 18 سال به بالای شهر قم به انجام رسیده است و پاسخگویان این طرح 51.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنجش دلایل کاهش همراهی مردم با دستورالعمل های بهداشتی اجرا شد

طرح سنجش دلایل کاهش همراهی مردم با دستورالعمل های بهداشتی اجرا شد