مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-31اقتصادي

حذف دفترچه تامین اجتماعی از اول اسفند/ ارائه خدمات درمانی با کارت ملی


مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند متوقف و ارایه خدمات درمانی با کارت ملی انجام می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند متوقف و ارایه خدمات درمانی با کارت ملی انجام می شود.

عباس نورمحمدی در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح نسخه الکترونیک، برنامه توقف چاپ دفترچه های کاغذی در این سازمان اجرا می شود، اما صفحات موجود در دفترچه های کاغذی بیمه شدگان کماکان معتبر و قابل استفاده خواهد بود.

وی تصریح کرد: از اول اسفند به بعد، بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آن ها به پایان می رسد، نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می توانند با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیرطرف قرارداد تأمین اجتماعی سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از پزشکان به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک تأمین اجتماعی اظهار کرد: در صورت عدم امکان یا تمایل پزشکان به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک، می توانند نسخه بیمه شدگان تأمین اجتماعی را در سرنسخه برای آنان بنویسند و سرنسخه پزشکان اعتباری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه تامین اجتماعی از اول اسفند/ ارائه خدمات درمانی با کارت ملی

حذف دفترچه تامین اجتماعی از اول اسفند/ ارائه خدمات درمانی با کارت ملی