مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-31اقتصادي

تخفیف 100 درصدی به متقاضیان شناسنامه ساختمانی در سکونت گاه های غیررسمی


رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی و سرمایه گذاری شورای شهر زنجان گفت: همه متقاضیانی که درخواست شناسنامه ساختمانی در املاک و عوارض واقع در محدوده مصوب سکونت گاه های غیر رسمی شهر زنجان را دارند مشمول 100 درصد تخفیف در عوارض صدور شناسنامه ساختمانی در حد تراکم .

- اکبر اوصالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 13 جلسه فوق العاده در ارتباط با بررسی دفترچه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال 1400 در کمیسیون بودجه و امور حقوقی سرمایه گذاری برگزار شده است.

رییس کمیسیون بودجه و امور حقوقی و سرمایه گذاری شورای شهر زنجان تصریح کرد: طبق بررسی متوجه شدیم که شهرداری در تدوین تعرفه عوارض و بهای خدمات احساس مسوولیت نکرده و تعرفه پیشنهادی خود را بین 40 درصد تا 150 درصد افزایش داده که این موضوع فشار مضاعفی به مردم وارد خواهد کرد، در حالی که شهرداری باید به دنبال حل مشکلات مردم باشد.

وی با بیان اینکه افزایش بی حساب و کتاب از 40 درصد تا 150 درصد بدون برنامه و بدون توجه به تبعات که جزو بدنامی به شورا و شهرداری چیزی عاید نخواهد شد، اضافه کرد: کم کاری در سایر کدها صرفا از طریق افزایش قیمت سرسام آور در ماده پروانه جبران کردن آنها هنر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 100 درصدی به متقاضیان شناسنامه ساختمانی در سکونت گاه های غیررسمی

تخفیف 100 درصدی به متقاضیان شناسنامه ساختمانی در سکونت گاه های غیررسمی