مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-31فرهنگي

فیلم هایی که در نخستین روز «فجر 39» رونمایی می شوند


امروز یکشنبه 12 بهمن ماه جشنواره سی ونهم فیلم فجر با اکران دو فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی» و «بی همه چیز» رسماً آغاز به کار می کند.

- امروز یکشنبه 12 بهمن ماه جشنواره سی ونهم فیلم فجر با اکران دو فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی و بی همه چیز رسماً آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا ، شرایط برگزاری جشنواره با تغییراتی همراه شده و بر همین اساس تنها در 2 سانس فیلم های سینمایی راه یافته به جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان نمایش داده می شود.

براساس جدول قرعه کشی شده برای این دوره از جشنواره فیلم فجر 2 فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا و بی همه چیز در برج میلاد و پردیس سینمایی ملت نمایش داده می شود.

رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده اولین فیلمی است که در این دوره از جشنواره نمایش داده می شود، کاوه صباغ زاده پیش از این با فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا در جشنواره فیلم فجر حضور داشته است و باید دید دومین فیلم این کارگردان تا چه اندازه نسبت به فیلم اول وی متفاوت است.

تهیه کنندگی این فیلم را مهدی صباغ زاده پدر کاوه صباغ زاده برعهده داشته است.

فیلمنامه این فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک، فانتزی است و اقتباسی آزاد از کتابی نوشته آلن دوباتن است که توسط کاوه صباغ زاده به نگارش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم هایی که در نخستین روز «فجر 39» رونمایی می شوند

فیلم هایی که در نخستین روز «فجر 39» رونمایی می شوند