مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-31ورزشي

لزوم رسیدگی به وضعیت چمن ورزشگاه قدس همدان


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: 75 روز به اداره کل ورزش استان برای خرید کاور برای چمن ورزشگاه شهدای قدس التماس کرده ایم اما کسی پاسخگو نیست.

- رضا طلایی منش در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به پیروزی هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر محتشم تبریز اظهار داشت: تمام دیدارهای این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور سخت بوده و هیچ حریفی دست و پا بسته نیست.

وی افزود: نمی شود تیم ها را بر اساس جایگاه آنها در جدول قضاوت کرد همانطور که محتشم تبریز با وجودی اینکه جایگاه خوبی در جدول نداشت روز سختی را برای ما رقم زد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه محرومیت و مصدومیت ها در این چند هفته بسیار ما را آزار داده است، گفت: ما هر بازی چندین بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما خدا را شاکر هستیم که بازیکنان جوان جایگزین بازی خوبی به نمایش می گذارند.

طلایی منش خاطرنشان کرد: در دیدار برابر محتشم تبریز هم مستحق گل بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و موقعیت های تک به تک زیادی را به راحتی از دست دادیم.

وی با اشاره به تغییر زمین بازی تیم فوتبال شهرداری همدان به ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج بیان کرد: زمین شهدای قدس زمین اصلی ما بود که به فدراسیون در ابتدای فصل معرفی شده است اما این زمین به دلیل ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی به وضعیت چمن ورزشگاه قدس همدان

لزوم رسیدگی به وضعیت چمن ورزشگاه قدس همدان